Je kunt op verschillende manieren een bericht voor ons achterlaten.
Onze voorkeur:
Een Ticket aanmaken in je account.
Deze kan je namelijk zelf op elk moment inzien, en alle berichten blijven zichtbaar zolang je account bestaat.
via de mail stellen wij je op de hoogte als er een ongelezen bericht voor je is.
MIJN TICKETS vind je onder aan de webpagina bij Mijn ACCOUNT
Al ingelogd en nu een Ticket aanmaken, Klik HIER
Een Account aanmaken doe je bij registreren mocht je deze nog niet hebben.
REGISTREREN vind je onderaan de webpagina, bij MIJN ACCOUNT
Via Klantenservice:
Middels dit scherm aan de rechterzijde.
KLANTENSERVICE vind je onderaan de webpagina, bij KLANTENSERVICE
Hier kun je een bericht aan ons achterlaten.
Let op je ontvangt geen bevestiging of kopie van de mail in je inbox.
Email: [email protected]
Nieuwe klanten:
Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken, vragen stellen, eventuele klachten afhandelen en volgen en meer.
Een ACCOUNT is overigens niet verplicht, wel zo makkelijk. Je kunt gewoon als gast je aankopen doen.